Goodiebox skruer på vækststrategi efter nyt tocifret millionunderskud

Kosmetikvirksomheden har tabt over 127,5 mio. kr. samlet set over de seneste fire år. Selvom væksten på toplinjen har haft hovedfokus for vækstvirksomheden, skiftes der nu kurs. Investorer har sprøjtet flere millioner ind.
Goodiebox-stifterne Rasmus Schmiegelow og Nikolaj Leonhard-Hjorth grundlagde firmaet i 2012. I dag er selskabet i 13 europæiske lande. | Foto: Goodiebox
Goodiebox-stifterne Rasmus Schmiegelow og Nikolaj Leonhard-Hjorth grundlagde firmaet i 2012. I dag er selskabet i 13 europæiske lande. | Foto: Goodiebox

Pengene fortsætter med at vælte ud af Goodiebox, der sælger kosmetik på abonnement online og har flere erfarne erhvervsfolk som Podimo-stifter og -direktør Morten Strunge som medejer og investor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også