Bülow skal være meget mere end lakrids for at vinde investorhjerter

Den mulige børsnotering af slikmærket Lakrids By Bülow vil have fordel af kendte produkter, men selskabet skal vise meget mere i retning af investorerne, lyder det fra investeringsøkonom.
Foto: Gregers Tycho / Ritzau Scanpix
Foto: Gregers Tycho / Ritzau Scanpix

Velkendt sort slik på børslisterne lyder umiddelbart som et godt match. Hvis fortællingen om selskabet altså kan foldes meget mere ud.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også