To danske børnebrands fusionerer og vil erobre internationalt strømpemarked

Mpdenmark med kapitalfond i ejerkredsen og Gobabygo er tilsammen repræsenteret i mere end 40 lande. ”Der er tale om et perfekt match,” siger direktør.
Mpdenmark og Gobabygo går nu sammen for at stå endnu stærkere på markedet. Fra venstre ses: Hans-Henrik Olsen, adm. direktør i Mpdenmark, Fie Aspöck Jonsen, stifter af Gobabygo, Louise Fjord Pedersen, kommerciel direktør i Mpdenmark og Dennis Albæk, Investment Manager i Vækst-Invest. | Foto: Mpdenmark/pr
Mpdenmark og Gobabygo går nu sammen for at stå endnu stærkere på markedet. Fra venstre ses: Hans-Henrik Olsen, adm. direktør i Mpdenmark, Fie Aspöck Jonsen, stifter af Gobabygo, Louise Fjord Pedersen, kommerciel direktør i Mpdenmark og Dennis Albæk, Investment Manager i Vækst-Invest. | Foto: Mpdenmark/pr

De to børnetøjsvirksomheder Mpdenmark, der har kapitalfonden Vækst-Invest i ejerkredsen, og Gobabygo slår nu pjalterne sammen og planlægger at fusionere for at ”blive det mest eftertragtede brand inden for børnestrømper.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også