Foodtech-virksomhed reviderer strategi efter fejlslået investorjagt

Det lykkedes ikke Clutch Nutrition at skaffe de nødvendige investorer til at indtage det amerikanske marked i 2022. Nu retter selskabet i stedet fokus mod hjemmemarkedet. 
Martin Kilic (tv) og Rune Laursen (th) har stiftet Clutch Nutrition med støtte fra bl.a. læger og ernæringseksperter. | Foto: Clutch Cognition / Pr
Martin Kilic (tv) og Rune Laursen (th) har stiftet Clutch Nutrition med støtte fra bl.a. læger og ernæringseksperter. | Foto: Clutch Cognition / Pr

For godt et år siden bebudede Martin Kilic, at jagten gik ind på en tocifret millioninvestering, der skulle få foodtech-virksomheden Clutch Nutrition’s hjerneunderstøttende drikkevarer på markedet i USA. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også