Amerikansk mediehus køber sig ind i dansk brillevirksomhed

Det amerikanske mediehus a360 Media køber 9 pct. af danske Christopher Cloos for 85 mio. kr., som betales med en marketingpulje i en række magasiner.
"I stedet for at rejse kapital, som vi alligevel ville bruge på markedsføring, så gav det god mening for os bare at rejse markedsføring direkte," siger Julius Langkilde. | Foto: Christopher Cloos / PR
"I stedet for at rejse kapital, som vi alligevel ville bruge på markedsføring, så gav det god mening for os bare at rejse markedsføring direkte," siger Julius Langkilde. | Foto: Christopher Cloos / PR

Den danske brillevirksomhed Christopher Cloos har indgået en aftale med det amerikanske mediehus a360 Media, der står bag magasiner som US Weekly, Star Magazine og Mens Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også