Amazon-aftale skal øge Linkfires indtjening på eksisterende trafik

Vækstbørs: Takket være en aftale med Amazon Music har Linkfire nu to af de tre største spillere på streamingmarkedet i folden. Det øger muligheden for at tjene penge på den allerede eksisterende trafik, og det skal få Linkfire i mål med sine vækstmål.
Økonomidirektør i Linkfire, Tobias Demuth. | Foto: Linkfire / PR
Økonomidirektør i Linkfire, Tobias Demuth. | Foto: Linkfire / PR

Musikmarketingvirksomheden Linkfire har indgået en affiliate agreement med Amazon Music.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også