KapitalWatch

Amazon-aftale skal øge Linkfires indtjening på eksisterende trafik

Vækstbørs: Takket være en aftale med Amazon Music har Linkfire nu to af de tre største spillere på streamingmarkedet i folden. Det øger muligheden for at tjene penge på den allerede eksisterende trafik, og det skal få Linkfire i mål med sine vækstmål.

Økonomidirektør i Linkfire, Tobias Demuth. | Foto: Linkfire / PR

Musikmarketingvirksomheden Linkfire har indgået en affiliate agreement med Amazon Music.

Aftalen skal kapitalisere på den trafik, Linkfire sender videre til musikstreamingtjenesten, som ifølge Midia Research sad på 13 pct. af det globale marked for musikstreaming i 2021. Størst er Spotify med en markedsandel på 31 pct. og derefter Apple Music, som Linkfire allerede samarbejder med, på 15 pct.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Landmand har skabt egen minikapitalfond

Gennem samarbejder med unge landmænd er stifteren af Frandsbjerg Group i gang med at opkøbe svinebedrifter. Det er den vej eller afvikling, lyder diagnosen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch