Bedre aftaler og produkt-optimeringer lagde grunden til vækst på Linkfires toplinje

Vækstbørs: Omsætningen fik i 2021 endnu et nøk op hos markedsføringsplatformen Linkfire, der bl.a. tilskriver væksten forbedrede aftaler og produktoptimeringer. Store engangsomkostninger fik dog bundlinjen til at falde endnu mere.
Adm. direktør i Linkfire, Lars Ettrup | Foto: Linkfire / PR
Adm. direktør i Linkfire, Lars Ettrup | Foto: Linkfire / PR

En børsnotering, opkøbet af en konkurrent, og nu også et årsregnskab med vækst på toplinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også