Bedre aftaler og produkt-optimeringer lagde grunden til vækst på Linkfires toplinje

Vækstbørs: Omsætningen fik i 2021 endnu et nøk op hos markedsføringsplatformen Linkfire, der bl.a. tilskriver væksten forbedrede aftaler og produktoptimeringer. Store engangsomkostninger fik dog bundlinjen til at falde endnu mere.
Adm. direktør i Linkfire, Lars Ettrup | Foto: Linkfire / PR
Adm. direktør i Linkfire, Lars Ettrup | Foto: Linkfire / PR

En børsnotering, opkøbet af en konkurrent, og nu også et årsregnskab med vækst på toplinjen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også