KapitalWatch

Kapitalfondskøb skal sætte turbo på Brands4kids' opkøbsstrategi i udlandet

De nye majoritetsejere i Brands4kids skal hjælpe virksomheden med opkøb i udlandet. ”Vi har aldrig prøvet at lave et opkøb i Tyskland, Holland eller Spanien, og der tror vi, det er en god idé at få nogle ind, der har den kompetence,” siger topchef.

Erik Andreæ (th.), adm. direktør i Brands4kids og kommerciel direktør Michael Nederby (tv.). | Foto: Brands4Kids/PR

Salget af en majoritetsandel af Brands4kids til den hollandske kapitalfond Standard Investment skal for alvor sætte gang i den danske virksomheds opkøb af virksomheder og brands i udlandet.

Brands4kids, der sælger børnetøj, blev stiftet i 2006 af Erik Andreæ og Michael Nederby, og siden 2009 har selskabet købt en række danske virksomheder og brands.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch