Flere investorer kredser om sportstech-løsninger herhjemme

Efter salget af den populære løbeapp Endomondo for syv år siden er nichen sportstech boomet herhjemme. Branchen tæller ifølge DIF Innovation Lab i dag over 150 selskaber i Danmark.
Foto: René Schütze
Foto: René Schütze

Salget af løbeappen Endomondo vakte opsigt, da den satte fokus på, at tech til sportsudøvelse rummer en niche og den niche er siden blevet stor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også