Vækstfonden kaster millioner i genbrugsemballage-service

Gennem investeringer fra bl.a. Vækstfonden er det lykkedes emballage-startuppen Cirqle at rejse 20 mio. kr. til sin platform for genanvendelig fødevareemballage. Afgørende at ændre forbrugsmønstre i industrien, mener Vækstfonden.
Cirqle går, med 20 mio. kr. i ryggen, til kamp mod engangsemballage i måltidskasser. | Foto: PR / Homeat
Cirqle går, med 20 mio. kr. i ryggen, til kamp mod engangsemballage i måltidskasser. | Foto: PR / Homeat

Ved at bruge QR-koder vil startup-virksomheden Cirqle sikre sporing af sine standardiserede måltidskasser, der efter brug ude hos kunder returneres og vaskes af Cirqle, så de kan genanvendes af måltidskasseudbydere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også