Fintechselskab skal med ny millionindsprøjtning lette indlemmelse af nye bankkunder

En digitalisering af processen kan reducere omkostningerne med at indlemme nye kunder med 80-90 pct. Det er ambitionen for stifterne af fintech-selskabet Helloflow, der netop har fået en tocifret millioninvestering.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Fintech-virksomheden Helloflown har modtaget en såkaldt seed-investering på 10 mio. kr. fra danske PreSeed Ventures og UK-baserede Seedcamp, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også