Mærsk-pengetank lister iværksættere og ny teknologi ind ad bagdøren til Esplanaden

Maersk Growth skal sikre, at den traditionsrige koncern får adgang til nye ideer og unge iværksættere, som ikke gider at arbejde for gamle virksomheder. Mærsk har tidligere forsøgt med et lignende tiltag.
Foto: Jens Hartmann / Ritzau Scanpix
Foto: Jens Hartmann / Ritzau Scanpix
Af Niklas Krigslund

Den danske rederikoncern A.P. Møller-Mærsk har erkendt, at store virksomheder sjældent fornyr sig selv indefra.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også