Har rejst millionbeløb: Gymnasievenners softwareløsning skal "ændre hele marketingverden"

To gymnasievenner fra Aarhus' softwareløsning vil give små virksomheder adgang til avanceret marketingssoftware, som i dag kun har været forbeholdt de store. Startuppen er bare ét år gammel – men ambitionerne rækker vidt.

Martin Navne (tv.), adm. direktør i Custimy, og Kristoffer Degn, kommerciel direktør i Custimy. | Foto: Søren Vendelbo / Ritzau Scanpix

De sagde deres job op som direktører, startede virksomheden ved et spisebord i Aarhus, investerede alle deres penge i den og brugte seks måneder på at udvikle en software, de mener, lukker et hul i markedet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement