Har rejst millionbeløb: Gymnasievenners softwareløsning skal "ændre hele marketingverden"

To gymnasievenner fra Aarhus' softwareløsning vil give små virksomheder adgang til avanceret marketingssoftware, som i dag kun har været forbeholdt de store. Startuppen er bare ét år gammel – men ambitionerne rækker vidt.
Martin Navne (tv.), adm. direktør i Custimy, og Kristoffer Degn, kommerciel direktør i Custimy. | Foto: Søren Vendelbo / Ritzau Scanpix
Martin Navne (tv.), adm. direktør i Custimy, og Kristoffer Degn, kommerciel direktør i Custimy. | Foto: Søren Vendelbo / Ritzau Scanpix

De sagde deres job op som direktører, startede virksomheden ved et spisebord i Aarhus, investerede alle deres penge i den og brugte seks måneder på at udvikle en software, de mener, lukker et hul i markedet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også