Catering-startup vil vokse – men siger "nej" til en ordre på 700 kuverter

På fem år er det lykkedes catering-startuppen Gaudium at hente overskud i millionklassen. Modellen bygger på få menuer og et strengt kvalitetsfokus. I dag ser den adm. direktør et skifte i markedet: "Jeg tror, at det er de første tegn på, at udfordringerne kommer."
Foto: PR / Gaudium
Foto: PR / Gaudium

Det virker fuldkomment selvmodsigende: Konkurrenterne skal reklamere mere, og der skal siges nej til store ordrer, hvis overskuddet skal blive ved med at vokse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også