Catering-startup vil vokse – men siger "nej" til en ordre på 700 kuverter

På fem år er det lykkedes catering-startuppen Gaudium at hente overskud i millionklassen. Modellen bygger på få menuer og et strengt kvalitetsfokus. I dag ser den adm. direktør et skifte i markedet: "Jeg tror, at det er de første tegn på, at udfordringerne kommer."
Foto: PR / Gaudium
Foto: PR / Gaudium

Det virker fuldkomment selvmodsigende: Konkurrenterne skal reklamere mere, og der skal siges nej til store ordrer, hvis overskuddet skal blive ved med at vokse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også