Stifter har flyttet sin kærlighed til gaming ind i virkeligheden

Vækstbørs: Trophy Games har trods flere flop opkøb i kikkerten: ”Vores spil kombinerer en offline hobby, så folk finder selv vores spil, fordi de vil dyrke interessen i et spil.”
Søren Gleie, adm. direktør foran en stribe af flag, som repræsenterer medarbejdernes nationalitet. | Foto: Frederik Therkildsen
Søren Gleie, adm. direktør foran en stribe af flag, som repræsenterer medarbejdernes nationalitet. | Foto: Frederik Therkildsen

På den netop overståede Gamescom-konference i Køln i Tyskland havde Søren Gleie, stifter og adm. direktør i Trophy Games, dagene fyldt ud med møder med selskaber, der kan blive adopteret i spilselskabets familie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også