Stifter har flyttet sin kærlighed til gaming ind i virkeligheden

Vækstbørs: Trophy Games har trods flere flop opkøb i kikkerten: ”Vores spil kombinerer en offline hobby, så folk finder selv vores spil, fordi de vil dyrke interessen i et spil.”
Søren Gleie, adm. direktør foran en stribe af flag, som repræsenterer medarbejdernes nationalitet. | Foto: Frederik Therkildsen
Søren Gleie, adm. direktør foran en stribe af flag, som repræsenterer medarbejdernes nationalitet. | Foto: Frederik Therkildsen

På den netop overståede Gamescom-konference i Køln i Tyskland havde Søren Gleie, stifter og adm. direktør i Trophy Games, dagene fyldt ud med møder med selskaber, der kan blive adopteret i spilselskabets familie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også