Linkfire lægger om: ”Det er en reaktion på den nye virkelighed”

Vækstbørs: Godt halvandet år efter sin børsnotering ændrer musikmarketingtjenesten Linkfire kurs ved at skrue ned for væksten og op for profitabiliteten. Det er det, markederne ønsker nu, forklarer direktør i Linkfire, som også har rejst 45 mio. kr.
Stifterne af Linkfire, adm. direktør Lars Ettrup (tv.) og kommerciel direktør Jeppe Faurfelt | Foto: Linkfire / PR
Stifterne af Linkfire, adm. direktør Lars Ettrup (tv.) og kommerciel direktør Jeppe Faurfelt | Foto: Linkfire / PR

Vækstbørsvirksomheden Linkfire, der er optaget til handel på Nasdaqs svenske First North-platform, rejser 45 mio. kr. og skærer kraftigt ned i staben, der reduceres med 35 pct. globalt set.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også