KapitalWatch

Leo lader kanonen – vil sende nyt middel på markedet hver 2-3 år

Dermatologikoncernen Leo Phama retter blikket mod 2030 med en ny strategi, der skal cementere selskabets position på markedet for behandling af hudlidelser og solidt positionere virksomheden i USA. Leo Fondet har planer om at sælge dele af firmaet for at rejse kapital.

Arbejdet i Leo Pharmas egne laboratorier vil i de kommende år resultatere flere nye lægemiddelkandidater, lyder forventningen fra topchef Catherine Mazzacco. | Foto: Leo Pharma / PR

Leo Pharma skruer gevaldigt op for kadancen, og planlægger i de kommende år at overdænge markedet med nye behandlinger af både sjældne og mere almindelige hudlidelser.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

ATP investerer knap en mia. kr. i dansk solcelleselskab

ATP køber sig med et større trecifret millionbeløb ind i det vedvarende energiselskab Better Energy. Pengene skal sætte skub i et ambitiøst væksteventyr i udlandet. Parterne udelukker ikke en børsnotering på længere sigt.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch