Leo lader kanonen – vil sende nyt middel på markedet hver 2-3 år

Dermatologikoncernen Leo Phama retter blikket mod 2030 med en ny strategi, der skal cementere selskabets position på markedet for behandling af hudlidelser og solidt positionere virksomheden i USA. Leo Fondet har planer om at sælge dele af firmaet for at rejse kapital.
Arbejdet i Leo Pharmas egne laboratorier vil i de kommende år resultatere flere nye lægemiddelkandidater, lyder forventningen fra topchef Catherine Mazzacco. | Foto: Leo Pharma / PR
Arbejdet i Leo Pharmas egne laboratorier vil i de kommende år resultatere flere nye lægemiddelkandidater, lyder forventningen fra topchef Catherine Mazzacco. | Foto: Leo Pharma / PR

Leo Pharma skruer gevaldigt op for kadancen, og planlægger i de kommende år at overdænge markedet med nye behandlinger af både sjældne og mere almindelige hudlidelser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også