Dansk-stiftet softwarekoncern går efter omsætning på over 20 milliarder om få år

Softwarekoncernen Zendesk har en ambition om at styrke sin førerposition på digitale løsninger til kundeservice. Det skal bl.a. ske ved hjælp af kunstig intelligens.
Softwarekoncernen Zendesk blev stiftet i København i 2007. Siden 2009 har koncernen haft sit hovedsæde i tech-mekkaet San Francisco (billede) på USA's vestkyst | Foto: Carlos Barria
Softwarekoncernen Zendesk blev stiftet i København i 2007. Siden 2009 har koncernen haft sit hovedsæde i tech-mekkaet San Francisco (billede) på USA's vestkyst | Foto: Carlos Barria

Den dansk-stiftede softwarekoncern Zendesk, som står bag en vidt udbredt kundeserviceplatform, vil i de kommende år arbejde hen mod to overordnede mål.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også