Rene Sindlevs nye tangdrik skal ramme tusindvis af butikker: Cafesatsning er droppet

Fødevareselskabet Dr. Smood sigter højt i USA med lancering af tangserie, som ejer Rene Sindlev har store ambitioner med. Han har parkeret planerne om stor cafekæde, der var fem år for tidligt på den.
Rene Sindlev skød tilbage i 2015 omkring 150 mio. kr. ind i Dr. Smood, men især pandemien var hård for det ambitiøse selskab. | Foto: Rs Group
Rene Sindlev skød tilbage i 2015 omkring 150 mio. kr. ind i Dr. Smood, men især pandemien var hård for det ambitiøse selskab. | Foto: Rs Group

Sundhed er hele omdrejningspunktet for det amerikanskbaserede fødevareselskab Dr. Smood. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også