Better Collective: "Vi er nødt til at have en fase, hvor vi kan fordøje det, vi har købt"

Opkøb af Tipsbladet, melding om dansk børsnotering og en global tendens mod øget regulering af spillemarkedet ligger i tråd med visionen og strategien i Better Collective, fortæller topchef.
Jesper Søgaard stiftede sammen med barndomsvennen Christian Kirk Rasmussen Better Collective i 2004. I dag er Jesper Søgaard adm. direktør, mens Christian Kirk Rasmussen er driftsdirektør. | Foto: Pr/ Better Collective
Jesper Søgaard stiftede sammen med barndomsvennen Christian Kirk Rasmussen Better Collective i 2004. I dag er Jesper Søgaard adm. direktør, mens Christian Kirk Rasmussen er driftsdirektør. | Foto: Pr/ Better Collective

Overtagelsen af Nordens ældste fodboldmedie, Tipsbladet, er et af mange ”naturlige” skridt og tiltag på vækstrejsen for den danske milliardkoncern Better Collective. Det fortæller koncernens medstifter og adm. direktør Jesper Søgaard.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også