Ny Goodiebox-formand: "Vores tilgang er lidt mere økonomisk ansvarlig"

Søskendepar, der bl.a. også ejer kæden Greenmind, er nye majoritetsejere af Goodiebox, der de seneste år har kæmpet med tocifrede millionunderskud. ”Vi tror på virksomheden og produktet,” lyder det. 
Rasmus Schmiegelow (tv.) og Nikolaj Leonhard-Hjorth grundlagde Goodiebox i 2012. Sidstnævnte er fortsat aktionær og marketingchef i selskabet. | Foto: Goodiebox
Rasmus Schmiegelow (tv.) og Nikolaj Leonhard-Hjorth grundlagde Goodiebox i 2012. Sidstnævnte er fortsat aktionær og marketingchef i selskabet. | Foto: Goodiebox

Selvom flere investorer og en af stifterne har valgt at trække sig fra Goodiebox, har det ikke fået Morten og Karsten Mathiesen til at ryste på hænderne. Tværtimod. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også