Fynsk medieinvestor opsiger chefredaktør på digitalt medie og lægger an til salg

I sommer oprandt perioden med tilskud fra Innovationspuljen til mediet Kiosk. Derfor skærer det fynske ejerselskab i udgifterne, mens det leder efter en partner til at videreføre projektet.
Morten Andersen, direktør i det fynske investeringsselskab FST Growth, som i 2020 fik tre mio. kr. fra Innovationspuljen til at udvikle et nyt ungemedie. | Foto: PR/FST Growth
Morten Andersen, direktør i det fynske investeringsselskab FST Growth, som i 2020 fik tre mio. kr. fra Innovationspuljen til at udvikle et nyt ungemedie. | Foto: PR/FST Growth

18 måneder efter lanceringen af det digitale medie Kiosk, som hovedsageligt henvender sig til unge, er tiden inde til at lade mediet forlade rugekassen hos den fynske investeringsfond FST Growth, som arbejder med udvikling af medieprojekter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også