Henrik Rossing vil investere et trecifret millionbeløb i ny satsning

Manden bag Fitness World og Wash World satser stort på sin seneste abonnementsforretning, My Home Box, der vil lade folk slippe for at tage på posthuset.
Foto: Thomas Borberg
Foto: Thomas Borberg

Henrik Rossing, der har har skabt sin formue på Fitness World og senest Wash World, vil investere 200 mio. kr. i sin seneste satsning med navnet My Home Box.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også