Efter 11 år som iværksætter: Hun skal få start-ups og Mærsk til at tale samme sprog

Det er svært for små, spæde selskaber at blive leverandører til en gigant som A.P. Møller-Mærsk, fordi der er så stor forskel på kulturen. Det skal Camilla Ley Valentin nu gøre noget ved, efter hun selv har været iværksætter med Queue-it.
Camilla Ley Valentin er skiftet tilbage til Mærsk, hvor hun begyndte sin karriere | Foto: Jens Dresling / Ritzau Scanpix
Camilla Ley Valentin er skiftet tilbage til Mærsk, hvor hun begyndte sin karriere | Foto: Jens Dresling / Ritzau Scanpix
Af Jesper Kildebogaard

Det kan være som at bevæge sig ind på en helt anden planet, når en lille virksomhed prøver at sælge noget til en gigant som A.P. Møller-Mærsk. En start-up, der er vant til hurtige ryk og kunder, der siger ja tak til standard-kontrakten, møder en helt anden virkelighed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også