Lastobject vil gøre hverdagsprodukter mere bæredygtige: "Det udelukker ikke, at vi skal tjene penge"

I 2020 omsatte det bæredygtige brand for 33 mio. kr., mens overskuddet ifølge direktøren landede på en mio. kr. Samtidig går virksomheden med planer om at skulle rejse op til 50 mio. kr. i en kommende investeringsrunde.
Kristian Pitzner-Jørgensen | Foto: Lastobject / PR
Kristian Pitzner-Jørgensen | Foto: Lastobject / PR
Af Cecilie Als Mortensen

En farverig vatpind, der kan bruges igen og igen og leveres i sit eget lille etui, er blevet en god forretning for det danske brand Lastobject.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også