KapitalWatch

Lastobject vil gøre hverdagsprodukter mere bæredygtige: "Det udelukker ikke, at vi skal tjene penge"

I 2020 omsatte det bæredygtige brand for 33 mio. kr., mens overskuddet ifølge direktøren landede på en mio. kr. Samtidig går virksomheden med planer om at skulle rejse op til 50 mio. kr. i en kommende investeringsrunde.

Kristian Pitzner-Jørgensen | Foto: Lastobject / PR

En farverig vatpind, der kan bruges igen og igen og leveres i sit eget lille etui, er blevet en god forretning for det danske brand Lastobject.

På kort tid har virksomheden fået forhandlere i 30 lande og banket omsætningen i vejret. Derfor er direktør Kristian Pitzner-Jørgensen nu på udkig efter ny kapital, der kan sikre brandet yderligere vækst særligt på det amerikanske marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Landmand har skabt egen minikapitalfond

Gennem samarbejder med unge landmænd er stifteren af Frandsbjerg Group i gang med at opkøbe svinebedrifter. Det er den vej eller afvikling, lyder diagnosen.

Læs også

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch