Matchmaking-platform udvider fokusområde efter svært år

Det var svært at facilitere investeringer i startupvirksomheder i 2020, lyder det fra matchmaking-selskabet Heyfunding, som lancerede sin platform i februar. Nu udvider selskabet sit fokusområde for at sætte skub i investeringerne.
Holdet bag Heyfunding med stifter Niels Holst siddende i midten. | Foto: Heyfunding / PR
Holdet bag Heyfunding med stifter Niels Holst siddende i midten. | Foto: Heyfunding / PR

For et år siden stod folkene bag Heyfunding klar til at lancere deres matchmaking-service på en onlineplatform af samme navn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også