Matchmaking-platform udvider fokusområde efter svært år

Det var svært at facilitere investeringer i startupvirksomheder i 2020, lyder det fra matchmaking-selskabet Heyfunding, som lancerede sin platform i februar. Nu udvider selskabet sit fokusområde for at sætte skub i investeringerne.
Holdet bag Heyfunding med stifter Niels Holst siddende i midten. | Foto: Heyfunding / PR
Holdet bag Heyfunding med stifter Niels Holst siddende i midten. | Foto: Heyfunding / PR

For et år siden stod folkene bag Heyfunding klar til at lancere deres matchmaking-service på en onlineplatform af samme navn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også