Selskab inden for influencer marketing lander tocifret millioninvestering

Woomio har rejst 20 mio. kr. hos bl.a. Vækstfonden. Pengene skal gå til europæisk ekspansion.
Zeth Edwardsen, adm. direktør, Woomio.Foto: Martin Lehmann | Foto: Martin Lehmann
Zeth Edwardsen, adm. direktør, Woomio.Foto: Martin Lehmann | Foto: Martin Lehmann
AF THOMAS NYGAARD MADSEN

Selskabet Woomio, der bl.a. står bag et værktøj til måling af influencer marketing-kampagners effekt, har fået en investering på 20 mio. kr. fra bl.a. Vækstfonden og Nordic Makers, skriver Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også