KapitalWatch

Selskab inden for influencer marketing lander tocifret millioninvestering

Woomio har rejst 20 mio. kr. hos bl.a. Vækstfonden. Pengene skal gå til europæisk ekspansion.

Zeth Edwardsen, adm. direktør, Woomio.Foto: Martin Lehmann | Foto: Martin Lehmann

Selskabet Woomio, der bl.a. står bag et værktøj til måling af influencer marketing-kampagners effekt, har fået en investering på 20 mio. kr. fra bl.a. Vækstfonden og Nordic Makers, skriver Børsen.

De friske midler vil Woomio bruge på at gå i land i England, Tyskland, Holland og Belgien. I ejerkredsen er bl.a. Hummel-ejer Christian Stadil.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Landmand har skabt egen minikapitalfond

Gennem samarbejder med unge landmænd er stifteren af Frandsbjerg Group i gang med at opkøbe svinebedrifter. Det er den vej eller afvikling, lyder diagnosen.

Læs også

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch