
Iværksætter og business angel Eske Gunge, som i 2012 grundlagde og senere solgte softwarevirksomheden Actimo for 200 mio. kr., har sammen med Morten Nielsen, direktør for RM Invest og stifter af teknologiselskabet Aquatec Solutions, investeret i influencerplatformen Make Influence.
”Sociale medier har medført en udvikling i hele måden, marketing og kommunikation fungerer på. Det har demokratiseret processen. Traditionelt set var feltet domineret af store virksomheder, der havde mange penge. Havde du råd til at få din reklame i TV, så kunne du være med til at præge dagsordenen i samfundet. Hvis du ikke havde råd, kunne du glemme alt om det. Det har de sociale medier og hele influencer-branchen været med til at ændre,” siger Eske Gunge i en meddelelse.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app