Influencer-platform rejser kapital fra DanBan-fond og business angels

Sheer vil professionalisere influencer-markedet. Med den seneste kapitalindsprøjtning er platformen klar til slå sig fast som en stor spiller på det danske marked samt ekspandere til de skandinaviske og europæiske markeder.
Sheers tre stiftere flankeret af lead-investorerne fra Danban. | Foto: Carl Nødskov Holm
Sheers tre stiftere flankeret af lead-investorerne fra Danban. | Foto: Carl Nødskov Holm

Vækstvirksomheden Sheer, der kalder sig selv ’the influencer marketplace’, har landet en samlet investering på 1,65 mio. kr. gennem en række business angels og DanBans Co-investment Fond.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår