KapitalWatch

Digitalt fodboldmedie fik minus på tre millioner i debutår

Det danske iværksættermedie Off The Pitch, ejet af to journalister og professionelle investorer, om europæisk fodboldøkonomi kom ud af sit første leveår med et milliontab i 2019 efter et "massivt investeringsår". Men det følger planen, og pengene til den videre drift er på plads, siger direktør og medstifter.

Off The Pitch har hovedbase i Aarhus, men henvender sig til et internationalt publikum i den professionelle fodboldverden Foto: Screenshot

Log ind for at læse artikler

Velkommen til KapitalWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv KapitalWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Kapital Watch trial 14 dage

Seneste nyt

Jobs

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra FinansWatch