Digitalt fodboldmedie fik minus på tre millioner i debutår

Det danske iværksættermedie Off The Pitch, ejet af to journalister og professionelle investorer, om europæisk fodboldøkonomi kom ud af sit første leveår med et milliontab i 2019 efter et "massivt investeringsår". Men det følger planen, og pengene til den videre drift er på plads, siger direktør og medstifter.
Off The Pitch har hovedbase i Aarhus, men henvender sig til et internationalt publikum i den professionelle fodboldverden | Foto: Screenshot
Off The Pitch har hovedbase i Aarhus, men henvender sig til et internationalt publikum i den professionelle fodboldverden | Foto: Screenshot
AF NILS-OLE HEGGLAND, FREELANCEJOURNALIST

Tallene lyser rødt i det første regnskab fra det internationalt orienterede og abonnementsbaserede fodboldmedie Off The Pitch, som i efteråret 2018 blev lanceret af de to dengang nyligt fratrådte Børsen-redaktører Mads Meisner og Kasper Kronenberg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Michael Eriksen har 11 års direktionserfaring fra PWC, der stod bag flest handler i 2022 blandt corporate finance-aktørerne herhjemme. | Foto: Pr

PWC fritstiller mangeårig M&A-chef

For abonnenter