KapitalWatch

Minibørs om rådgivere: "Det er meget bedre, at virksomhederne ringer direkte til os"

Vækstbørs: Spotlight varetager selv al rådgivningen af sine noterede virksomheder, når det kommer til investorkommunikation. På den måde sparer man de certified advisers væk, selvom det stadig er nødvendigt med selvstændig rådgivning under IPO.

Anders Kumlin, adm. direktør for Spotlight Stock Market. | Foto: Spotlight Stock Market / PR

På vækstbørsen Spotlight har man valgt en anden model end Nasdaqs certified advisers, hvis betalingsmodel Kim Baden-Kristensen, adm. direktør i Brain+, har udtrykt utilfredshed med.

På den svenske minibørs vurderer man, at det giver bedre mening at varetage den daglige rådgivning af allerede noterede virksomheder in-house.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch