Minibørs om rådgivere: "Det er meget bedre, at virksomhederne ringer direkte til os"

Vækstbørs: Spotlight varetager selv al rådgivningen af sine noterede virksomheder, når det kommer til investorkommunikation. På den måde sparer man de certified advisers væk, selvom det stadig er nødvendigt med selvstændig rådgivning under IPO.
Anders Kumlin, adm. direktør for Spotlight Stock Market. | Foto: Spotlight Stock Market / PR
Anders Kumlin, adm. direktør for Spotlight Stock Market. | Foto: Spotlight Stock Market / PR

På vækstbørsen Spotlight har man valgt en anden model end Nasdaqs certified advisers, hvis betalingsmodel Kim Baden-Kristensen, adm. direktør i Brain+, har udtrykt utilfredshed med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også