Blomsterstartup med erfarne investorer i ryggen vil etablere sig i Europa

Digital blomsterforretning fik sidste år indsprøjtning fra en række prominente investorer. Nu har virksomheden internationale ambitioner.
Modsat andre blomsterforretninger har Flowering samlet produktion og salg, der udelukkende foregår via virksomhedens hjemmeside. | Foto: Morten Langkilde
Modsat andre blomsterforretninger har Flowering samlet produktion og salg, der udelukkende foregår via virksomhedens hjemmeside. | Foto: Morten Langkilde

Virksomheden Flowering, der selv producerer blomsterbuketter og udelukkende sælger dem digitalt, har internationale ambitioner. Det fortæller folkene bag virksomheden i et interview med Børsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også