Toneangivende kræftorganisation skal hjælpe dansk selskab til gennembrud i USA

Iværksætterselskabet Miiskin har indgået et kommercielt partnerskab med den største organisation i USA indenfor hudkræft om sammen at markedsføre selskabets app, der hjælper med at spotte kræft i tide. Desuden er Miiskin ved at rejse op mod 34 mio. kr.
Foto: Miiskin / PR
Foto: Miiskin / PR

Først EU, så USA.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også