Dansk medieinvestor må i høj grad se mod udlandet for nye projekter at kaste sig over

Det fynske medieinvesteringsselskab FST Growth har fået fyldt reserven op efter frasalg til Spotify. Dog vrimler det ikke med muligheder for nye investeringer i Danmark, siger adm. direktør Morten Andersen.
Morten Andersen, adm. direktør i FST Growth. | Foto: PR/FST Growth
Morten Andersen, adm. direktør i FST Growth. | Foto: PR/FST Growth

Den Fynske Bladfond og Fyens Stiftstidendes medieinvesteringsselskab, FST Growth, kunne efter et langt tilløb onsdag meddele, at det har foretaget sit første exit fra en af sine investeringer, irske Kinzen, som er blevet solgt til Spotify.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også