Tech-startup henter penge og skruer på strategien

Coronakrisen har ændret strategien for tech-selskab med fokus på fitnessudstyr, og nu modtager selskabet en kapitalindsprøjtning.
Kresten Juel Jensen, adm. direktør, Motosumo | Foto: Motosumo / PR
Kresten Juel Jensen, adm. direktør, Motosumo | Foto: Motosumo / PR

Det danske tech-selskab Motosumo har hentet 40 mio. kroner i frisk kapital og har samtidig ændret strategi under krisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også