Ny startup med SDU-rødder kaster sig ind på markedet for medieovervågning

Tre ansatte ved SDU står bag startup, der vil gøre sig gældende på markedet for medieovervågning med ny, egenudviklet teknologi. SDU's ventureselskab er medejer.
Mediacath er en spinoff fra SDU med universitetets ventureselskab Science Ventures Danmark i ejerkredsen | Foto: SDU / PR
Mediacath er en spinoff fra SDU med universitetets ventureselskab Science Ventures Danmark i ejerkredsen | Foto: SDU / PR

Markedet for medieovervågning har fået en ny spiller på banen ved navn Mediacatch, der udspringer af et projekt om ansigtskendelse fra Syddansk Universitet, SDU.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også