KapitalWatch

The Army Painter solgt for trecifret millionbeløb – nu skal ny salgskanal boostes

Efter salget af 60 pct. af virksomheden til Catacap vil The Army Painter opdyrke en tredje søjle i salget, siger direktør, der tror på fortsat høj vækst: ”Makroøkonomiske faktorer gør ikke den store forskel i en snæver nichebranche som vores.”

Bo Mørch Penstoft slipper på sigt tøjlerne som adm. direktør for at blive kreativ direktør efter salget til Catacap | Foto: Joachim Ladefoged/JPA

Godt fem måneder efter tanken om ”at finde investorer” blev luftet i et interview til DetailWatch, er overvejelsen blevet en trecifret millionhandel for jyske The Army Painter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Snackvirksomhed får fødevareprofil i ejerkredsen

Cocohagen har fået tidligere Daloon-ejer og -direktør i ejerkredsen. Nu skydes vækstrejse i gang med henblik på at gøre selskabets kakaotrøfler til kaffekædernes fortrukne, bæredygtige snackvalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch