Agtech-selskab vil erobre markeder uden for de danske grænser

Med en kapitaltilførsel fra de amerikanske ejere er der penge nok til at indfri ambitionerne frem mod 2022, mener den europæiske direktør for Telesense Europe.
Foto: PR-foto
Foto: PR-foto

Med et rygstød på knap 70 mio. kr. er der lagt i kakkelovnen til at komme ind på nye markeder for agtech-selskabet Telesense, der har sin europæiske afdeling i Aarhus hos Agro Food Park.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også