Bestseller investerer i amerikanske virksomheder for at blive mere bæredygtig

Anders Holch Povlsens tøjkoncern kaster sig over selskaber med ny teknologi som kan sikre både nye materialer og cirkulære løsninger. Det sker som led i et ønske om omstilling af modebranchen.
Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix
JESPER OLESEN

Den danske modekoncern Bestseller med milliardsalg af tøj i 70 lande fortsætter med at sende millioner i bæredygtige investeringer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også