KapitalWatch

Bestseller investerer i amerikanske virksomheder for at blive mere bæredygtig

Anders Holch Povlsens tøjkoncern kaster sig over selskaber med ny teknologi som kan sikre både nye materialer og cirkulære løsninger. Det sker som led i et ønske om omstilling af modebranchen.

Foto: Joachim Ladefoged/Ritzau Scanpix

Den danske modekoncern Bestseller med milliardsalg af tøj i 70 lande fortsætter med at sende millioner i bæredygtige investeringer.

Tøjkoncernen, der ejes af Anders Holch Povlsen og rummer 20 modemærker, har på linje med andre af de store i branchen lagt en strategi om at ville stå endnu stærkere over for de globale tøjforbrugere.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra KapitalWatch

Læs også

Seneste nyt

KapitalWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch