Nordeas iværksættergren indstiller sigtekornet på større startups

Der kommer stadig flere tilbud til de små iværksættere på det danske bankmarked. Nu vælger Nordea med en tilpasset strategi at sætte fokus på de lidt større startups.
Foto: Miriam Dalsgaard / Ritzau Scanpix
Foto: Miriam Dalsgaard / Ritzau Scanpix

Nordeas særlige afdeling for iværksætterkunder har valgt at justere på strategien og sætte jagten ind på de større fisk i et stadig mere overfisket farvand.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også